torek, 12. junij 2007

Samo Tebi, Tix!

Uffff, upam da nisi slabo spal, ker si mislil, da te čaka kak grd mail od mene, tako kot si sicer navajen. Baje...
...

Glej, jaz se nočem kregat s tabo (kot sem ti povedala včeraj/predvčerajšnjim), in zato sem izbrala opcijo, da se raje umaknem. Vem, da je blo nenavadno, zate, vendar ... hehe... ni prvič! Zato tudi komentar "me ne poznaš, zato ker me nočeš (s)poznat". In zato tudi sporočilo "Love is made when it's meant to be made".
Z mano ni treba igrat machota (v smislu "always ready to fuck"). Zato sem raje šla. Ker ti ni bilo do seksa. Ne vem zakaj, in tudi ni važno. Vedno je važna samo komunikacija, Tix.
In tega ne štekaš. Nočeš štekat. Zato sem ti kupila Tisto knijigo. Ker po ovinkih nisi razumel.

...

Jst te mam tako močno rada, da včasih kar boli. Mogoče, da sem jaz tista, ki se ne zna izrazit, ampak razumi, da te mam 8 na 8 rada! Za zmeraj, no matter what. Ljubezen do tebe je bolj "pure" kot ljubezen do fanta. Je tako močna, da se je ne da izrazit. Vsaj ne tako, da bi ti razumel.
In jaz vem, da imaš ti rad mene, čeprav "po tvoje".

Ok, da preidem k bistvu: Pyl, jaz ne vem, na kak način ti povedat, ker sem ti že toooooolko krat. Ampak: če je kaj, k ti teži, mi moraš povedat. Jaz nimam vedno potrpljenja/feelinga štekat, kdaj si slabovoljček in kdaj ne. Bi mi bilo všeč ti pomagat, al pa samo poslušat, če bi imel kako težavo. Pa čeprav bi bila "samo" ta v zvezi z "biti socio v Scuola Sci".
Ammmm... Sva dovolj časa skupaj da se nama ni treba delat fina in ... jaz to opcijo pridno izkoriščam, ko ti rečem, na primer, da sem živčna.
In da so moja mnenja zaradi PMS mogoče zgrešena. Hihi.... Primer, pač.

Razumi tisto finto od prej. Da sem kar šla. Ma sej ni bla finta. Žalostno, ampak... imam raje, da me napizdiš drugi dan!
Ker te takega, kot si bil prej, ne morem gledat. Prenašat.
Sori za egocentrizem.

Nama manjka veliko za zaživet (fizično in čustveno) skupaj, veš?
Samo, fora je v tem, da imam jaz voljo to nadgrajevat, in se trudit, ti pa.... ammm...... ne vem!?!!

Bi mi bilo močno škoda zavreč to, kar imava. Samo zaradi banalnih misunderstandingov. Ampak, je tudi res to, da - al sva oba za to - al pa nič!

Je res, da sem te poklicala prej, ko sem končala delat, k mi ni bilo treba. In je tudi res, da si se javil, zato, ker si tako hotel. Tako si tudi sam rekel. Zato se navezujem na uno izjavo od prej ... da ti ni treba igrat machota z mano, če si utrujen.

Anyway, vedi, še enkrat, da te imam infinity rada, no matter what, tudi če greva narazen. Pure, brezpogojno!

Mislim, da sem uštekala, da je ljubezen, konc koncev, eno veliko egoistično čustvo. Vsaj zame. Nobeden mi ne more vzet tistega, kar čutim do tebe. Nikoli. Tudi, če kdaj ne bova skupaj.

Še vedno pa stojim za tem, da ... me ne poznaš.
Ker me nočeš pozat. Ker se mi zdi, da deep deep inside me nočeš poznat, ker sem tisto obratno, kar pričakuješ od tvoje žene.
Ker nočeš vedet, kje / kdaj / s kom / kako sem.
Ker nočeš razmet, da so stvari, katerim se ne bom nikoli odpovedala.
Ker bi me rad spremenil.

In mene se ne da spremenit. Tako kot tebe ne. Zato te imam (tako) rada.

Love U.

2 komentarja:

  1. Ajaj... Ne, nč ne bom komentiral in blodil na dolgo in široko. Lej, prepiri so sestavni del neke veze. Tudi jaz sem se v soboto ukačil z mojo. Priznam, budala sem bil jaz, obnašal sem se skrajno šovinistično in idiotsko, ampak sem spoznal napako in jo isti večer tudi popravil. Pogovorila sva se in šla nato v naravo gledat zvezde... Toda, zapomni si... Če te hoče spremeniti ni pravi in nikoli ne bo. Ker iste napake sem v preteklosti delal jaz. Veza med dvema ni spreminjanje drug drugega, ampak prilagajanje dokler je to obema prav, v bistvu pa mora vsak vsaj nekoliko ostati sam svoj... Eh, saj bo v redu, itak da bo.

    BTW, do zdaj se mi niti sanjalo ni, da si Primorka. Ne bi me čudilo, če bi naenkrat ugotovil, da me celo poznaš...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za tvoje besede...

    In, ja, te poznam, še iz srednje šole. Sva bila v isti "hiši" ;)
    Sem tudi obiskovalka tvojega Petrola, ker živim blizu, ampak zadnje čase te nisem videla. Amm, naslednjič ko pridem, se ti predstavim ;)

    OdgovoriIzbriši