četrtek, 7. junij 2007

Just testing...

Totalno me je zasvojil blog svet, pa ne zaradi pisanja prispevkov. Zaradi tega, ker me je potegnilo noter dejstvo, da je tooooliko možnosti urejanja bloga! Obožujem učenje, in obožujem nove informacije! Sove so pač radovedne, ne? :) Če se le malo znajdeš in imaš voljo (ter čas, seveda), se učenje v zvezi s html-ji in podobnim, nikoli ne konča! Fascinantno!!!

Cele dneve sem iskala, kako na Bloggerju narediti, da je na glavni strani viden samo začetek posta, če bralca pritegne, pa lahko klikne na "beri dalje" oz. "read more" in dostopa do celotnega posta. Torej, kliknite vendar!! :)


Se smejete, verjetno, ampak vam povem, da ni bilo lahko:
1. Sploh nisem vedela, kako se temu reče
2. Ko sem si pri iskanju pomagala z izrazi "text wrap" in "read more", sem končno naletela na nekaj nasvetov, ampak, glej smolo - vsi nasveti so bili za vse mogoče platforme in ponudnike in ... razen Bloggerja! Damn!
3. Končno sem ugotovila, da se temu reče Expandable post summary.
4. Ugotovila sem tudi, da sem cel čas hodila okoli riti v žep, saj so bila navodila (in izraz) cel čas na voljo na Bloggerjevih straneh za pomoč uporabniku.
5. Ker se mi ne sanja o html svetu, mi Bloggerjeva pomoč ni prav nič pomagala :)

Skratka, prisurfam do tega naslova in, v nasprotju z Bloggerjevim pomočnikom, končno uspem spravit tisti "read more..." na stran. AMPAK - hehe, "read more..." se mi postavi na konec posta in ne tja, kamor bi jaz hotela, se pravi ZA PRVIM ODSTAVKOM POSTA. Skratka, tale post nastaja kot testiranje zadeve, ali bo uspelo ali ne. Še naprej sledim navodilom. ... No, da vidimo?

UPDATE @ 20:40 I DID IT!!! Prosim, bodite veseli zame ;). Še malo bo treba preštudirat pisave in prazne prostore, ampak... Jeeee!

p.s. upam, da to ne povzroča da se kje/komu osvežuje kar koli, ker ... haha, je bilo do sedaj enih 30 osvežitev. sorry! :p

Ni komentarjev:

Objavite komentar